Handelsbetingelser

Her finder du de generelle betingelser og rettigheder når du handler på vamoz.dk

Generelle oplysninger

www.vamoz.dk

Arne Jacobsens Allé 12,

2300 København S

Cvr: 43033654

1. Betalingsbetingelser

Vores priser er alle angivet i DKK og inklusiv dansk moms og alle danske afgifter. Bemærk dog, at fragt og forsendelse først tillægges den samlede ordre til sidst.

Du kan betale med betalingskortene Visa/Dankort, Visa Electron, MasterCard, Visa, JCB, MobilePay.

Vi tager ikke kortgebyrer og det samlede beløb for købet trækkes først, når varerne afsendes fra vores lager. Vi kan aldrig trække et beløb, som er større end det, du selv har godkendt.

2.Fortrydelsesret og returnering

Fortrydelsesret:

Du har 30 dages fortrydelsesret, når du handler fysiske produkter som bat, bolde, tøj, sko men IKKE på medlemskaber. Her gælder den bindingsperiode som står beskrevet i tilbud eller produktet.

Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Drejer det sig om en aftale om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode, udløber fortrydelsesfristen 30 dage efter den dag, du modtager den første vare.
Fristen indebærer, at du har 30 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan benytte vores kontakt formular.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Hvis du fortryder købet, skal varen enten sendes tilbage til www.vamoz.dk 

Hvis du ønsker at sende varen/varerne tilbage, så skal den/de sendes tilbage til:

www.vamoz.dk

Arne Jacobsens Allé 12,

2300 København S

MRK.: RETUR VAMOZ PADEL
 
Du bedes venligst udfylde og vedlægge en returseddel.

OBS: Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen og vi henter IKKE i pakkebokse og modtager IKKE pakker sendt pr. efterkrav! 

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. 
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. 

Varens stand, når du sender den retur

0.-14. dag: Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes, at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

15.-30 dag: Varen skal tilbageleveres i samme stand som ved modtagelsen, ellers nægtes fortrydelsesret.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, men ikke leveringsomkostninger. 

Vi tilbagefører pengene til den konto med tilknytning til det anvendte betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

3. Pay and Play gennem MATCHi

Annullering af booking skal ske mindst 24 timer før bookingens start - herefter er det ikke muligt at få refundering. 

Der gives ikke refundering ved regn og våde baner.

4.Reklamationsret

Når du handler på www.vamoz.dk som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen - afhængig af den konkrete situation. Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Hvordan reklamerer man og hvad skal med i pakken?

Varen sendes til:

www.vamoz.dk

Arne Jacobsens Allé 12,

2300 København S

MRK.: REKLAMATION
 
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

Du bedes venligst udfylde og vedlægge en returseddel.

OBS: Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen og vi henter IKKE i pakkebokse og modtager IKKE pakker sendt pr. efterkrav!

 

Leveringsbetingelser

www.vamoz.dk sender pakker til Danmark.

Danmark

Pakker der sendes med GLS eller Post Nord koster 49 kr.
Leveringstiden er normalt 2-5 hverdage.

 

Juridisk meddelelse

5. Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
 

  • Navn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mailadresse

 
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos www.vamoz.dk og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Ved tilmelding til nyhedsbrevet registrerer vi din e-mailadresse og evt. navn. Informationer videregives ikke til andre.

Nyhedsbrevet indeholder gode tilbud og kampagner. Nyhedsbrevet udsendes 1-4 gange om måneden og kan til enhver tid afmeldes.

Som modtager af nyhedsbrevet accepterer du ligeledes, at vi må sende en mail, hvis du har lagt en eller flere varer i kurven og herefter forladt webshoppen – uden at købe noget. Mailen indeholder kun de produkter, som du havde lagt i kurven, men ikke gennemført køb på.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder med databehandlere i EU, USA eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Den dataansvarlige på www.vamoz.dk er: michael@vamoz.dk

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan fx være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. 

6. Konkurrencebetingelser

Generelle vilkår for deltagelse i konkurrencer hos www.vamoz.dk

Med mindre andet er tilkendegivet, er deltagelsen gratis, og hver person kan kun deltage én gang. Forsøg på snyd og brug af falsk navn og adresse vil medføre udelukkelse fra konkurrencen.

Konkurrencer har kun til formål at være underholdende. Efter deltagelse i konkurrencen kan der ikke efterfølgende rettes krav mod www.vamoz.dk

Præstationer i forbindelse med deltagelse i en konkurrence er www.vamoz.dk ejendom og må ikke overgives til tredje part med mindre andet er aftalt.

Alle konkurrencevindere kontaktes direkte. www.vamoz.dk forbeholder sig ret til at offentliggøre navn og by på vinderen af en konkurrence på såvel

www.vamoz.dk som andre medier, der anvendes til konkurrencen. Hvis der er flere vindere i samme konkurrence, forbeholder www.vamoz.dk sig retten til ikke at offentliggøre dem. Konkurrencedeltagere accepterer, at www.vamoz.dk må eksponere navn og by på www.vamoz.dk platforme. Deltagerne accepterer, at ens navn vil kunne blive brugt i forbindelse med promovering, og at dette sker uden nogen som helst form for vederlag.

Præmier, der ikke er afhentet 4 uger efter de er vundet, forbliver 

www.vamoz.dk ejendom. I forbindelse med afhentning af præmier kan 

www.vamoz.dk kræve fremvisning af gyldig billedlegitimation som pas eller kørekort.

Det er deltagerens eget ansvar, at tilmeldingen kommer rettidigt frem. 

www.vamoz.dk kan ikke holdes ansvarlig for problemer med tilmeldingen, hvad enten det sker på internettet, i butikkerne, pr. telefon, e-mail, post etc.

www.vamoz.dk kan bestemme, at deltagelse i en konkurrence alene kan begrænses til en bestemt form for tilmelding eller i et begrænset forum som eks. 

www.vamoz.dk aviser, i butikkerne, Facebook etc.

Gevinster kan ikke ombyttes til kontanter. Ved deltagelse i en konkurrence hos 

www.vamoz.dk er man indforstået med konkurrencereglerne.

www.vamoz.dk forbeholder sig ret til at afslutte konkurrencer uden forudgående varsel.

7. Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os pr. mail. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk
 
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr


Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 20.05.2021